Jak zmiany wystroju sklepu z odzieżą poprawiają sprzedaż

Jak zmiany wystroju sklepu z odzieżą poprawiają sprzedaż

wizualizacja wystroju butikuZmiana wystroju sklepu z odzieżą to podstawowy element strategii visual merchandisingu. Butiki prześcigają się w walce o uwagę Klientów. Dlatego też przeprowadzają regularne zmiany w aranżacji. W jaki sposób urozmaicać ekspozycję, aby zaskakiwać Klientów? Jak często wprowadzać nowe elementy wystroju?

Wystrój butiku odzieżowego – jak zachęcić do zakupów

Wystrój butiku to jeden z elementów, który tworzy atmosferę w sklepie. Wygląd sali sprzedaży wpływa na postrzeganie marki przez Klientów. W rezultacie umożliwia utrzymywanie silnej pozycji na rynku. Zmiany w aranżacji butiku wzbudzają u Klientów zainteresowanie ubraniami i akcesoriami. Poprawiają też ich komfort podczas zakupów.

Aby Klienci chętniej odwiedzali nasz sklep, pamiętajmy o regularnym odświeżaniu ekspozycji.

Jak często zmieniać aranżację butiku?
– co tydzień: drobne zmiany na sali, takie jak wymiana eksponowanych nowości na stoliku sklepowym,
– co 2 tygodnie: zmiana stylizacji na manekinach sklepowych,
– raz w miesiącu: rearanżacja witryny sklepowej,
– raz na 3 miesiące: wprowadzenie nowej linii odzieży (zmiana kolekcji), organizacja wyprzedaży pod koniec sezonu.

aranżacja sali sprzedaży w butikuModyfikacja w wyglądzie sklepu odzieżowego może wiązać się też z remodelingiem sklepu. Zwykle polega to na wymianie regałów sklepowych na nowe, zmianie sposobu rozłożenia mebli w przestrzeni lub też układu sklepu. W przeciwieństwie do gruntowego remontu sklepu nie wymaga to jednak zamknięcia placówki. Przeprowadzenie remodelingu odbywa się poza godzinami otwarcia, dzięki czemu nie ma to wpływu na funkcjonowanie salonu.

Oprócz cyklicznych zmian w wystroju sklepu warto zastanowić się nad sposobem ekspozycji odzieży i dodatków. Nawet drobne zmiany wpływają pozytywnie na sprzedaż. Przykładem może być prezentacja szal i chustek na stoliku sklepowym. Jak zaprezentować dodatki w bardziej atrakcyjny sposób? Skorzystajmy z tak zwanego krawatnika obrotowego. To niewielki stojak kilkupoziomowy, który możemy umieścić na ladzie lub stoliku sklepowym. W efekcie Klienci mogą obracać kołowrotki i wygodnie przeglądać apaszki.

Umeblowanie sklepu – meble ułatwiające zmianę aranżacji butiku

stojaki sklepowe na kółkachWarto wybierać meble sklepowe, które pozwalają na szybką modyfikację wyglądu sali sprzedaży. Aktualizację wystroju ułatwiają systemy sklepowe odzieżowe, które pozwalają na modyfikację rozmieszczenia drążków, zawieszek i półek.

Przydatne są też mobilne stojaki na ubrania na kółkach, które umożliwiają wygodne przemieszczanie odzieży. Dzięki nim możemy zorganizować różne strefy tematyczne, wyeksponować nowe kolekcje lub przygotować specjalne promocje.

Lekkie podesty sklepowe i stoliki ekspozycyjne są praktycznym elementem wyposażenia butiku. Z łatwością przestawimy je w razie potrzeby, na przykład podczas przygotowywania witryny sklepowej.

Szybkie odświeżenie butiku ułatwiają też manekiny sklepowe wykonane z włókna szklanego. Dzięki lekkości i wytrzymałości łatwo je przemieszczać i aranżować na różne sposoby, aby skutecznie prezentować odzież i akcesoria.

Odkryj meble sklepowe odzieżowe: https://wyposazamysklepy.pl/wyposazenie-sklepu-odziezowego 

https://regaly-do-sklepu.pl/regaly/meble-loftowe-do-salonu-3-must-have/

https://stojaki-sklepowe.pl/sklepy-odziezowe/merchandising-w-sklepie-odziezowym/

przezadmin

One thought on “Jak zmiany wystroju sklepu z odzieżą poprawiają sprzedaż

Dodaj komentarz

Twój adres e-mail nie zostanie opublikowany. Wymagane pola są oznaczone *